فرایند درخواست تا تایید درگاه پرداخت چقدر طول می‌کشد؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

برای بسیاری از کسانی که قصد ثبت‌نام در ایران درگاه و گرفتن درگاه را دارند، این سوال پیش آمده که از زمان ثبت‌نام تا تایید و فعال شدن درگاه پرداخت، چقدر طول ‌می‌کشد؟

برای اینکه بتوانید درخواست دریافت درگاه وب‌سایت خود را ثبت کنید، باید ابتدا در سایت ایران‌ درگاه ثبت‌نام و احراز هویت انجام دهید.

گام اول: ارسال مدارک هویتی و تایید آن‌ها توسط ایران درگاه

مدارک برای درگاه پرداخت

در ابتدا شما اطلاعات و مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و برای ایران درگاه ارسال می‌کنید. کارشناسان ایران درگاه در عرض یک ساعت اطلاعات شما را بررسی کرده و احراز هویت شما را تایید می‌کنند.

گام دوم : تایید اطلاعات حساب بانکی

اطلاعات حساب بانکی برای دریافت درگاه پرداخت

در این مرحله لازم است اطلاعات حساب بانکی مربوط به خود را در سایت وارد کنید. تایید این قسمت به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و در صورتی‌که شماره حساب به نام فرد متقاضی نباشد، با پیام ثبت شماره حساب جدید رو‌به‌رو خواهید شد.

گام سوم‌: دریافت کد رهگیری مالیاتی

کد رهگیری مالیاتی

برای این مرحله ۲ راه وجود دارد. می‌توانید شخصا برای دریافت کد مالیاتی اقدام کنید که این فرایند حدودا بین ۱ تا ۲ ساعت و در صورتی که دریافت کد مالیاتی را به ایران درگاه واگذار کنید، کمتر از ۱ دقیقه طول خواهد کشید.

گام چهارم :‌ دریافت مرچنت کد

مرچنت کد درگاه پرداخت

بعد از اینکه اطلاعات حساب و سایت شما توسط کارشناسان ما تایید شد، مرچند کد شما صادر می‌گردد و آماده استفاده نهایی است.

گام پنجم:‌ تایید نهایی درگاه

تایید و دریافت درگاه پرداخت

در این مرحله اطلاعات شما برای شاپرک ارسال شده و در صورت تایید نهایی،‌ طی ۳ تا ۴ ساعت درگاه پرداخت شما تایید شده و آماده استفاده است.

 

به طور کلی:

فرایند ثبت درخواست تا فعال شدن درگاه شما در ایران درگاه، حدود ۶ ساعت طول خواهد کشید. در صورتی که در این مراحل مشکلی خارج از کنترل ایران درگاه ایجاد شود، طبعاً به زمان این فرایند اضافه خواهد شد.

همین الان برای ثبت‌نام و دریافت درگاه اقدام کنید:‌ www.irandargah.com

1 دیدگاه روشن فرایند درخواست تا تایید درگاه پرداخت چقدر طول می‌کشد؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.