فرم پرداخت چگونه به حرفه‌ای‌تر شدن یک فریلنسر کمک می‌کند؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از بزرگترین مشکلات فری‌لنسرها با کارفرمایان خود، بخش دریافت هزینه است. تاخیر در پرداخت دستمزد، پرداخت مبلغ کمتر از مبلغ توافق شده و یا حتی عدم پرداخت هزینه، مشکلی است که کسی که تجربه فری‌لنسری دارد، حداقل یک بار با آن رو‌به‌رو شده است.

در این مقاله بررسی می‌کنیم که چگونه با فنون مذاکره و با استفاده از فرم پرداخت، می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند.

در ارائه قیمت پیشنهادی شما پیشگام باشید

بر اساس اصول روانشناسی، قیمتی که شما در ابتدا به کارفرما بیان می‌کنید، تاثیر شگفت‌انگیزی در قیمت توافق شده نهایی خواهد داشت. بنابراین شما باید در ارائه قیمت پیش دستی کنید و حتی از اینکه مورد تمسخر قرار بگیرید هم نترسید. در بدترین حالت، شما هیچ قراردادی نمی‌بندید و هیچ کاری انجام نخواهد شد. اما انجام ندادن کار بسیار بهتر از انجام دادن آن با قیمت پایین است!

برای دریافت هزینه امروز و فردا نکنید!

احتمالا این تجربه را داشته‌اید که کارفرما به شما می‌گوید: ” شماره کارتتون رو بدین من در اولین فرصت هزینه رو براتون واریز می‌کنم.”
فرستادن شماره کارت همانا و چندین روز گذشتن از موعد واریز هم همان. پیشنهاد ایران درگاه به شما، استفاده از فرم پرداخت است. در این روش شما با ارسال یک لینک برای کارفرما، عملا او را مجبور به واریز کردن وجه در همان لحظه می‌کنید و دیگر از تعلل در پرداخت وجه خبری نیست.

علاوه بر این، با استفاده از فرم پرداخت شما فردی حرفه‌ای به نظر می‌رسید و کارفرما رغبت بیشتری برای واریز سریعتر وجه به حساب شما نشان خواهد داد.

این تمام مزایای فرم پرداخت نیست! با استفاده از این فرم، شما می‌توانید تمامی واریزی‌های خود را به صورت یکجا مشاهده ‌کرده و درنتیجه تمامی مشتریان و کارفرمایان خود را با صرف کمترین زمان و انرژی مدیریت کنید.

برای مثال، یک طراح لوگو پس از انجام پروژه و تحویل آن به کارفرما، یک فرم پرداخت برای آن پروژه ساخته و لینک آن را برای کارفرمای خود ارسال می‌کند. کارفرما نیز با کلیک روی آن لینک وارد صفحه پرداخت بانکی شده و حق‌الزحمه طراح را همان لحظه پرداخت می‌کند.

همانطور که گفته شد، این روش علاوه بر اینکه باعث نشان دادن وجه‌ای حرفه‌ای‌تر از آن طراح می‌شود، باعث صرفه‌‌جویی در وقت و انرژی شما شده و یک نمای کلی از تمامی واریزی‌ها را به صورت یکجا در اختیارتان قرار خواهد داد.

پس به طور کلی، فرم پرداخت یک گزینه بسیار کاربردی و کارآمد برای اینفلوئنسرهاست تا دریافت هزینه را به صورت حرفه‌ای و کوتاه انجام دهند.

کسب درآمد از درگاه پرداخت!

قابلیت جذاب و بسیار پرکاربرد ایران درگاه، کسب درآمد از طریق معرفی مشترکین جدید است. شما می‌توانید با معرفی سایر دوستان و همکاران خود به ایران درگاه، ماهیانه بین ۳۰ تا ۶۰ درصد از کارمزدهای پرداخت شده توسط این کاربران را به عنوان هدیه دریافت نمایید. ( توجه کنید که این مبلغ از کارمزدهای آن‌ها کسر شده و نه از مبالغی که به حساب آن‌ها واریز می‌شوند.)

چگونه فرم پرداخت بسازیم؟

در قدم اول کافیست در ایران درگاه ثبت‌نام کرده و احراز هویت خود را انجام دهید. پس از ثبت نام، به سادگی وارد قسمت فرم پرداخت شوید و هرتعداد فرم پرداخت، با فیلدهای مورد نظر خود بسازید و برای افراد مختلف ارسال کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های ایران درگاه، ساخت فرم پرداخت یک‌بار مصرف است که شما را قادر می‌سازد برای دریافت وجه‌هایی که فقط یک بار انجام می‌شوند، یک فرم بسازید و اطمینان حاصل کنید که بعد از دریافت وجه، این فرم دیگر وجود نخواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.