به جای شماره کارت، لینک پرداخت برای مشتری ارسال کنید

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از راه‌های بهبود تجربه مشتریان از خرید و کوتاه و ساده‌تر کردن مراحل خرید آنلاین، استفاده از لینک پرداخت به جای کارت به کارت است.

فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به جای ارسال شماره کارت برای مشتری، برای محصولات خود یک لینک اختصاصی بسازند و تنها این لینک را برای هر مشتری ارسال کنند تا مشتری در صفحه‌ای مشابه درگاه پرداخت بانک، خرید خود را نهایی کند.

در فرم پرداخت شما آمار تمامی واریزها و تراکنش‌های خود را از طریق پنل مدیریت در دست خواهید داشت.

از دیگر امکانات مهم فرم پرداخت، امکان دریافت اطلاعات مورد نظر شما از مشتری است. با استفاده از این اطلاعات، شما می‌توانید بعدا در کمپین‌های تبلیغاتی و یا تخفیف‌های فصلی، مشتریان را از برنامه‌های خود آگاه سازید.

فرم پرداخت اینستاگرامی
جایگزین کارت به کارت برای فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی

مراحل ثبت نام و دریافت لینک پرداخت:

  1. ثبت نام در سایت www.irandargah.com و انجام احراز هویت.
  2. پس از انجام احراز هویت و درخواست درگاه پرداخت، بسته به درخواست و نیاز شما، درگاه و یا فرم پرداخت شما فعال خواهد شد.

شما برای دریافت فرم پرداخت، الزاما نیاز به داشتن سایت ندارید و تنها با احراز هویت بعد از ثبت نام، می‌توانید درخواست خود مبنی بر دریافت فرم پرداخت را ثبت کنید.

در این مقاله به صورت کامل و همراه با ویدیو، آموزش ساخت لینک پرداخت را توضیح داده‌ایم.

لینک پرداخت برای چه کسانی مفید است؟

اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی هستید، فری لنسر هستید و قصد دارید به شکل حرفه‌ای دستمزد خود را دریافت کنید، صاحب یک کسب‌وکار هستید اما بخش زیادی از مشتریان شما به صورت اینترنتی از شما خرید می‌کنند و یا هزینه‌های خود را به صورت اینترنتی به حساب شما واریز می‌کنند، بهترین و کامل‌ترین گزینه برای شما لینک پرداخت است که جایگزین کارت به کارت است.

استفاده از لینک پرداخت باعث می‌شود شما یک فرد حرفه‌ای به نظر برسید و مشتری تمایل بیشتری برای کار کردن با شما داشته باشد. علاوه بر این، نیازی به رد و بدل کردن شماره کارت و سپس چک کردن صحت فیش ارسال شده توسط مشتری نیست چرا که تمامی تراکنش‌ها به صورت کامل و با جزییات از طریق پنل کاربری شما قابل دسترسی هستند.

2 دیدگاه روشن به جای شماره کارت، لینک پرداخت برای مشتری ارسال کنید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.