چطور با انتخاب درگاه مناسب جذب مشتری کنیم؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رشد روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی و تمایل مردم به خرید اینترنتی، باعث افزایش شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین و گسترش دامنه خدمات آن‌ها شده‌است. انتخاب یک درگاه مناسب برای کسب‌وکار، می‌تواند نقش بسیار موثری در افزایش مشتری داشته باشد. با ایران درگاه همراه باشید تا از دلایل اهمیت این انتخاب بدانیم.

درگاه مناسب باید مجموعه‌ای از خدمات و امکانات را به فروشگاه شما ارائه دهد تا نیازهای پرداختی و مالی سایت را به طور کامل رفع کند.

حتی اگر شما صاحب یک فروشگاه کوچک و نوپا هستید، باید به مشتری خود این اطمینان را بدهید که می‌تواند پرداخت هزینه را در یک بستر کاملا امن و سریع انجام دهد.

تراکنش ناموفق و از دست دادن مشتری

بر اساس یک بررسی، ۲۵ درصد از مشتریان پس از اینکه با پیغام ” تراکنش ناموفق” روبه‌رو می‌شوند، سایت را ترک کرده و از خرید منصرف می‌شوند.

اگر مشتری در هنگام پر کردن فرم پرداخت مجبور به پر کردن تعداد زیادی فیلد و وارد کردن بیش از حد اطلاعات باشد نیز به احتمال زیاد از خرید دست می‌کشد. بنابراین بسیاری از سایت‌ها سعی می‌کنند در اولین خرید اطلاعات مربوط به آدرس و یا کارت اعتباری مشتری را ذخیره کنند تا در خریدهای بعدی، نیازی به وارد کردن دوباره همه این اطلاعات نباشد.

افزونه‌های متنوع

برای اتصال سایت به درگاه پرداخت نیاز به اضافه کردن کدهایی به سایت می‌باشد تا این فرایند انجام شود. اگر از وردپرس، جوملا و یا سایر CMS های مطرح استفاده می‌کنید؛ معمولا افزونه و ماژول درگاه پرداخت از قبل وجود دارد.

درگاه‌های پرداخت واسط مثل ایران درگاه، انواع افزونه‌ها را برای رفع نیاز در CMS های مختلف دارند؛ اما برخی از درگاه‌های پرداخت واسط نیز هستند که بانک افزونه‌های آنها کامل نمی‌باشد.

افزونه های فروشگاه آنلاین

این امکان وجود دارد که خودتان نسبت به کد نویسی برای اتصال سایت به درگاه پرداخت اقدام کنید و یا این کار را به یک برنامه نویس بسپارید، اما ترجیحا از درگاه پرداختی استفاده کنید که بانک جامعی از افزونه‌ها را در اختیارتان قرار دهد.

 آیا درگاه پرداخت برای همه دستگاه‌ها بهینه‌سازی شده است؟

یک آمار عجیب و قابل توجه نشان می‌دهد که ۷۹ درصد دارندگان تلفن همراه، حداقل در ۶ ماه گذشته یک بار با استفاده از تلفن همراه خود خرید اینترنتی انجام داده‌اند و در سال ۲۰۲۱، بیش از ۶۲.۲۴٪ درصد از مردم تلفن همراه هوشمند دارند.

حتما از سازگار بودن سایت و درگاه پرداخت خود با انواع دستگاه‌های هوشمند اطمینان حاصل کنید تا بهترین تجربه کاربری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورید.

خدمات و پیشنهادهای متناسب با هر کسب‌وکار

اگر فکر می‌کنید درگاه پرداخت صرفا یک صفحه برای پرداخت وجه توسط مشتری است سخت در اشتباهید! یک درگاه پرداخت قدرتمند باید بتواند برای هر کسب‌وکار و سایتی متناسب با نیاز آن سایت، خدمات و پیشنهادهای متنوعی ارائه دهد.

به طور مثال ایران درگاه برای کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها مطابق با توافق با متقاضی دریافت درگاه و بسته به تعداد تراکنش آن سایت، کارمزد قابل مذاکره ارائه می‌دهد.

ارائه لینک شخصی پرداخت

صفحه شخصی پرداخت که دقیقا به نام شما باشد هم جزء خدمات جالب سایت های درگاه پرداخت واسط است. اگر فریلسنر هستید یا یک فروشگاه فعال در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام دارید، لینک پرداخت شخصی یک روش کاملا حرفه‌ای، امن و سریع برای دریافت وجه از مشتری برای شماست. در این روش شما برای محصولات خود یک لینک ایجاد می‌کنید و در هنگام خرید، به جای ارسال شماره کارت فقط یک لینک برای مشتری خود ارسال می‌کنید. مشتری با کلیک بر روی آن لینک وارد صفحه‌ پرداخت بانکی شده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و خرید خود را انجام می‌دهد.

ایران درگاه خدمات لینک پرداخت با قابلیت شخصی‌سازی و استفاده برای فروشگاه‌های مختلف را ارائه می‌کند.

پشتیبانی قوی و همیشگی

نکته بسیار مهم در انتخاب درگاه، ارائه پشتیبانی خوب و همیشه در دسترس است. ممکن است برخی اوقات مشکلات فنی برای درگاه شما رخ دهد که رفع کردن آن از توان شما خارج است و اینجاست که تیم پشتیبانی فنی درگاه پرداخت باید سریع آن مشکل را برای شما حل کنند.

ایران درگاه امکان پشتیبانی تلفنی و از طریق تیکت را برای کاربران خود فراهم می‌کند و تیم فنی ما هرگونه مشکل احتمالی را در سریع‌ترین زمان برای شما حل می‌کنند.

خدمات جانبی درگاه

آیا درگاه پرداخت صرفاً برای پرداخت آنلاین طراحی شده است و هیچ کاربردی دیگری ندارد؟ به هیچ وجه!

یک درگاه پرداخت قدرتمند باید بتواند طیف وسیعی از خدمات را به شما ارائه دهد. شرکتی مثل ایران درگاه خدماتی از قبیل کسب درآمد از طریق معرفی مشترکین جدید را به شما ارائه می‌دهد. ما هر سایت متقاضی دریافت درگاه را بررسی می‌کنیم و مطابق با نیاز آن وبسایت یا کسب‌وکار، پیشنهاد‌های مختلفی در جهت رشد و توسعه کسب‌وکار شما ارائه می‌دهیم.

کلام آخر

اگر یک کسب‌وکار نوپا هستید و یا کسب‌وکاری با تعداد زیادی تراکنش روزانه هستید، ایران درگاه برای شما پیشنهادهای متفاوتی دارد. برای اطلاع از این پیشنهاد و آغاز همکاری با ما، از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:
تلفن : ۰۳۱-۳۶۷۶۰۰۰

contact@irandargah.com

ارتباط در واتسپ: ‌
۰۳۱۳۶۶۳۶۲۸۰

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.