درگاه پرداخت بدون داشتن سایت؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شاید بسیاری از افراد تصور می‌کنند داشتن درگاه پرداخت، مستلزم داشتن یک سایت است. اما تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی از طریق سایت، خدمات خود را ارائه نمی‌دهند. بسیاری از کسب‌وکارها از طریق اینستاگرام، تلگرام و یا حتی تنها از طریق تلفن به فروش یا ارائه خدمات می‌پردازند.

ایران درگاه برای تمامی افرادی که به دنبال جایگزینی برای روش قدیمی کارت‌به‌کارت هستند و به دنبال جلب بیشتر اعتماد مشتریان خود هستند، خدمات متناسب با کسب‌وکار آن‌ها را ارائه می‌دهد.

 پنل کاربری ایران درگاه می‌تواند گزارشات فروش را یکجا و به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. درگاه پرداخت می تواند به افزایش فروش منجر شود، چرا که بسیاری از مشتریانی که برای اولین بار قصد خرید از شما را داشته باشند، با مشاهده صفحه پرداخت بانک، اعتماد بیشتری به فروشگاه شما خواهند کرد.

اگر خود شما تجربه خرید از پیج‌های اینستاگرام را داشته باشید، قطعا با فرایند طولانی پرسش و پاسخ از فروشنده و نیز مراحل طولانی گرفتن شماره کارت، پرداخت وجه، گرفتن تایید پرداخت از صاحب فروشگاه و در نهایت ارسال محصول خریداری شده توسط فروشنده درگیر بوده‌اید.

در فرم پرداخت، شما می‌توانید برای هر محصول خود،‌یک لینک اختصاصی ایجاد کنید و به جای ارسال شماره کارت برای مشتری، تنها این لینک را برای خریدار آن محصول ارسال کنید.

علاوه بر این، شما نیازی به چک کردن دائمی حساب خود برای اطمینان از واقعی بودن فیش ارسالی توسط مشتریان ندارید.

پنل کاربری شما، لیستی کامل از تمامی تراکنش‌های شما را به صورت گرافیکی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با ورود به پنل کاربری درگاه پرداخت خود، به تمامی اطلاعات لازم برای مدیریت فروشگاه و محصولات خود دسترسی خواهید داشت.

در لینکی که شما برای مشتری ارسال می‌کنید، فیلدهایی برای وارد کردن نام و مشخصات خریدار، شماره تماس و آدرس و کدپستی وجود دارد و حتی می‌توان نوع محصول را نیز انتخاب کرد.

بعد از پرداخت از طریق درگاه پرداخت ایران درگاه، گزارش کامل آن و جزئیات پرداخت و اطلاعات پرداخت کننده در پنل کاربری قابل مشاهده خواهد بود.

در فرم پرداخت و درگاه پرداخت، امکان کلاهبرداری به صفر می‌رسد زیرا حتی در صورت ارسال فیش جعلی توسط مشتری،شما بلافاصله با چک کردن پنل کاربری خود، از واریز شدن یا نشدن وجه به حساب خود مطمئن شده و از هرگونه کلاهبرداری پیشگیری می‌نمایید.

روش‌های مدرن فروش، روش‌های مدرن دریافت و پرداخت وجه را نیز می‌طلبد.

با استفاده از درگاه پرداخت ایران درگاه، کسب و کار خود را توسعه دهید.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.