صفر تا صد درگاه پرداخت و فرم پرداخت

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در عصر حاضر، احتمالا همه ما حداقل یکبار تجربه خرید آنلاین و وارد شدن به درگاه بانکی را داشته‌ایم.

درگاه پرداخت با گرفتن شماره کارت، رمز دوم و تاریخ انقضای کارت مبلغ معینی را از حساب ما به عنوان دارنده کارت برداشت و به حساب مقصد یا صاحب درگاه واریز می‌کند.

درگاه پرداخت به دو دسته مستقیم و واسط تقسیم می‌شود. درگاه پرداخت مستقیم، معمولا به فروشگاه‌های بزرگ با تعداد تراکنش زیاد داده می‌شود و به فروشگاه‌های تازه‌کار و کوچک، استفاده از درگاه پرداخت واسط توصیه می‌شود.

ثبت‌نام و دریافت درگاه پرداخت واسط، هیچ هزینه ای نداشته و تنها با ثبت‌نام در www.irandargah.com و انجام مراحل احراز هویت، در عرض چند ساعت، فرم پرداخت یا درگاه پرداخت خود را دریافت خواهید کرد.

تفاوت درگاه پرداخت و فرم پرداخت شخصی چیست؟

آیا شما برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی حتما باید سایت داشته باشید؟
پاسخ ساده است. خیر!

بسیاری از فروشگاه‌ها، فروش خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و … انجام می‌دهند. ایران درگاه برای تمامی افرادی که قصد دارند از طریق وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی فروش داشته باشند، بسترهای مناسب را فراهم کرده است.

برای آن دسته افرادی که فروشگاه خود را در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده‌اند، فرم پرداخت بهترین جایگزین برای روش کارت به کارت برای دریافت وجه است.

استفاده از فرم پرداخت برای فروشگاه شما چه مزایایی خواهد داشت؟

  • اگر شما تازه شروع به کار کرده و هنوز تعداد زیادی مشتری یا فالوور برای خود جذب نکرده‌اید، احتمالا دغدغه جلب اعتماد مشتری و نیز افزایش تعداد مشتری را دارید. فرم پرداخت یکی از بهترین گزینه‌ها برای جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس خرید از یک فروشگاه مطمئن در مشتری است.َپُنلی که فرم پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهد، مجموعه کاملی از آمار، اطلاعات و گزارش‌های مختلف از تراکنش‌ها و کیف‌ پول‌های شما را شامل می‌شود که با اعمال کردن فیلترهای مختلف در آن‌ها، مدیریت کامل فروش‌ها و واریزی‌هایتان را در دست خواهید گرفت.
  • شما با ساخت لینک اختصاصی برای هر محصول، در هنگام درخواست مشتری، فقط لینک مخصوص به همان محصول را برای مشتری ارسال می‌کنید و دیگر نیازی به طی کردن مراحل طولانی ارسال شماره کارت، دریافت فیش واریزی مشتری، چک کردن حساب و ثبت سفارش مشتری وجود ندارد. در صورت واریز وجه توسط مشتری، اطلاعات واریز از طریق پنل شما قابل مشاهده است و شما مقدار زیادی در زمان خود صرفه جویی می‌کنید.
  • در فرم پرداخت، این شما هستید که مشخص می‌کنید مشتری در هنگام خرید، چه اطلاعاتی از خودش را در فرم وارد کند. از این اطلاعات بعدا می‌توان در طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و یا جشنواره‌های فروش ویژه استفاده کرد.
  • در فرم پرداخت، سقف انتقال وجه روزانه مبلغ ۵۰ میلیون تومان است که به این معنی است که شما عملا محدودیتی در دریافت وجه نخواهید داشت.
  • کارمزد استفاده از این سرویس، مبلغ ثابت ۶۰۰ تومان به ازای هر تراکنش است که شما به عنوان صاحب فروشگاه انتخاب می‌کنید این مبلغ از حساب شما یا مشتری شما کسر شود.

همانطور که گفته شد، بسیاری از فروشگاه‌ها، فری لنسرها و اینفلوئنسرها، استفاده از روش کارت به کارت را کنار گذاشته و در حال استفاده از فرم پرداخت هستند.

برای استفاده از این خدمت نوین، کافیست در سایت ما ثبت‌نام کرده و پس از احراز هویت، در عرض چند ساعت فرم پرداخت خود را دریافت نمایید.

1 دیدگاه روشن صفر تا صد درگاه پرداخت و فرم پرداخت

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.