آموزش ویدیویی قدم به قدم ساخت درگاه پرداخت و لینک پرداخت

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فروش اینترنتی یا فروش در شبکه‌های اجتماعی، مشخص کردن نحوه دریافت وجه از مشتری است. صاحب فروشگاه موظف است بستری امن برای تراکنش‌های مشتریان خود فراهم کند و امنیت تراکنش‌های آن‌ها را تامین کند. ایران درگاه ارائه کننده خدمات پرداخت و دریافت برای کسب‌وکارهای اینترنتی، امنیت و موفقیت تراکنش‌های شما را تضمین کرده و طیف وسیعی از پیشنهادهای مختلف را متناسب با نیاز هر سایت ارائه می‌کند. در این مقاله آموزش ساخت درگاه پرداخت اینترنتی و لینک پرداخت را به طور کامل ارائه می‌کنیم.

ساخت درگاه پرداخت

برای ساخت درگاه پرداخت، ابتدا باید در ایران درگاه ثبت نام کنید. بدین منظور وارد این لینک شوید. ویدیوی زیر مراحل کامل ساخت درگاه پرداخت را آموزش می‌دهد.

 

ساخت لینک پرداخت

اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی هستید، فری لنسر هستید و قصد دارید به شکل حرفه‌ای دستمزد خود را دریافت کنید، صاحب یک کسب‌وکار هستید اما بخش زیادی از مشتریان شما به صورت اینترنتی از شما خرید می‌کنند و یا هزینه‌های خود را به صورت اینترنتی به حساب شما واریز می‌کنند، بهترین و کامل‌ترین گزینه برای شما لینک پرداخت است که جایگزین کارت به کارت است.
لینک پرداخت دردسرهای کارت به کارت از قبیل ارسال و دریافت فیش واریزی، چک کردن حساب برای اطمینان از صحت فیش ارسال شده توسط مشتری و پیگیری‌های بعد از آن را ندارد.
در این روش فقط کافیست ابتدا برای محصولات یا خدمات خود یک فرم در پنل کاربری خود بسازید. در هنگام ساختن فرم، می‌توانید مشخص کنید که مشتری چه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که این اطلاعات بعدا در کمپین‌های تبلیغاتی و یا ارسال کدهای تخفیف بسیار برای شما مفید خواهند بود.
پس از ساخت فرم، فقط کافیست لینکی که مخصوص آن محصول یا خدمت است را برای مشتری خود ارسال کنید. این لینک می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا پیامک ارسال شود.
مشتری با کلیک روی لینک وارد درگاه پرداخت بانکی می‌شود و پرداخت خود را به صورت امن و سریع انجام می‌دهد. شما نیز از طریق پنل کاربری خود می‌توانید در واریز شدن وجه به حساب خود مطمئن شوید.
برای آشنایی بیشتر با لینک پرداخت و نحوه ساخت آن، ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

3 دیدگاه روشن آموزش ویدیویی قدم به قدم ساخت درگاه پرداخت و لینک پرداخت

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.