اجرای قانون الزام به دریافت کد مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت، تا ۳۰ بهمن به تعویق افتاد.

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بر اساس اعلام بانک مرکزی مبنی بر الزامی شدن دریافت کد مالیاتی برای دارندگان درگاه پرداخت، تمامی متقاضیان دریافت درگاه پرداخت و یا کارتخوان فروشگاهی باید نسبت به تشکیل پرونده‌ی مالیاتی از طریق سامانه‌ی بانک مرکزی اقدام نمایند و پس از تکمیل پرونده‌ی مذکور و دریافت کد مالیاتی، درخواست خود را مبنی بر فعال‌سازی درگاه پرداخت، به شرکت‌های پرداخت‌یار مورد تایید شاپرک ارسال کنند.

تا این لحظه، دستورالعملی جهت دریافت کد مالیاتی برای کسب و کارهای اینترنتی و دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی که قبل‌ از تصویب و اجرای این قانون، درگاه پرداخت دریافت کرده‌اند اعلام نشده است.

گفته می‌شود که دلیل اجرای قانون جدید، مبارزه با پولشویی سازمان‌ها، شرکت‌ها و به صورت کلی افرادی است که از مشمولین پرداخت مالیات هستند، با این‌حال از پرداخت آن امتناع کرده‌اند.

خبر خوب برای متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینکه اجرای این قانون، تا ۳۰ بهمن به تعویق افتاد. در نتیجه تا ۳۰ بهمن نیازی به دریافت کد مالیاتی برای گرفتن درگاه پرداخت نخواهید داشت.

ما در مقاله‌های قبلی وبلاگ ایران درگاه، آموزش قدم به قدم دریافت کد رهگیری مالیاتی (همراه با عکس) را به طور کامل ارائه نموده‌ایم.

 پس از دریافت کد مالیاتی، می‌توانید از طریق همان کد از تمامی شرکت‌های پرداخت و پرداخت‌یار، ابزار پرداختی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد مراحل طولانی دریافت کد مالیاتی و احزار هویت جهت دریافت درگاه پرداخت، با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۰۳۱-۳۶۷۶۰۰۰۰

ایمیل: contact@irandargah.com

سایت: irandargah.com

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.