کسب درآمد از طریق معرفی مشترکین جدید

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قابلیت کسب درآمد از طریق همکاری در فروش ایران درگاه، این امکان را به کاربران می‌دهد تا با معرفی اعضای جدید، بخشی از کارمزد دریافت شده از این کاربران را به عنوان هدیه دریافت نمایند.

این مبلغ، از میزان وجه واریز شده به حساب این کاربران کسر نخواهد شد، بلکه درصدی از کارمزدهایی است که خود این کاربر و یا مشتریان کاربر به ایران درگاه پرداخت کرده‌اند. در حقیقت بخشی از درآمد ایران درگاه به حساب شما واریز خواهد شد.

این میزان از بین ۳۰ تا ۶۰ درصد از کارمزدهای پرداخت شده توسط کاربران زیرمجموعه شما متغیر خواهد بود.

مراحل فعالسازی سیستم کسب درآمد

برای کسب درآمد از طریق معرفی مشترکین جدید، پس از ثبت نام در ایران درگاه کافیست با مراجعه به قسمت همکاری در فروش در پنل کاربری خود، اقدام به معرفی کاربران جدید از طریق کد معرف اختصاصی خود نمایید تا این کاربران هنگام ثبت نام، از لینک یا کد مختص به شما استفاده کنند.

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

پس از اینکه کاربران جدید از طریق کد یا لینک دعوت شما در ایران درگاه ثبت نام کنند، کارمزدهای آن‌ها به صورت کاملا اتوماتیک به حساب شما واریز شده و در آخر هر ماه می‌توانید این کارمزدها را برداشت کنید.

با استفاده از اپلیکیشن ایران درگاه هم می‌توانید در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز به راحتی به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز، به لینک یا کد معرفی اختصاصی خود دسترسی پیدا کرده و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

سیستم کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

استفاده از این روش کسب درآمد، به سایت‌سازها و فروشگا‌ه‌سازهایی که امکان جذب تعداد زیادی کاربر را دارند توصیه می‌شود. مجموع کارمزدهای تمامی کاربرانی که از طریق کد معرف شما وارد سایت شده‌اند، با افزایش تعداد زیرمجموعه‌ها افزایش یافته و در دراز مدت به اعداد بسیار قابل توجه خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:‌

۰۳۱-۳۶۷۶۰۰۰۰

1 دیدگاه روشن کسب درآمد از طریق معرفی مشترکین جدید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.