فروش در شبکه‌های اجتماعی را کوتاه و حرفه‌ای کنید

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فروش در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، روز‌به‌روز در حال افزایش است. احتمالا همه ما حداقل یک‌بار در اینستاگرام تجربه خرید را داشته‌ایم و با روش‌های مختلفی برای فروش، رو‌به‌رو شده‌ایم.

بسیاری از فروشگاه‌ها، از روش ساده و البته کارآمد کارت‌‌به‌کارت برای فروش استفاده می‌کنند.

در این روش، هر خریدار باید از صاحب فروشگاه درخواست شماره کارت نماید. بعد از واریز وجه، باید فیش واریزی توسط مشتری برای فروشگاه ارسال شود و در ادامه، صاحب فروشگاه باید از صحت فیش واریزی مطمئن شود.

این مراحل شاید در ابتدا ساده و مطمئن به نظر رسد، اما تصور کنید که فروشگاه به مرور زمان رشد کند و روزانه بیش از ۲۰۰ مشتری داشته باشد. تمامی این مراحل باید تک به تک برای هر مشتری انجام شود و در این حین،‌ ممکن است به دلیل درگیر بودن فروشنده، اشتباهاتی نیز پیش آید.

شما به عنوان فروشنده باید ابتدا موجودی خود را چک کنید و بعد مشخصات کارت بانکی مدنظر را به مشتری بدهید و سپس فیش واریزی را بررسی کنید تا از صحت تراکنش اطمینان حاصل کنید.

راه حل جایگزین این مراحل پیچیده چیست؟

فرم پرداخت

فرم پرداخت، جایگزین روش کارت به کارت است. شما در این روش، برای هر محصول خود یک لینک اختصاصی می‌سازید. در صورتی که مشتری قصد خرید محصول A را از شما داشت، شما تنها لینک همین محصول را برای مشتری ارسال می‌کنید.

شما می‌توانید لینک کلی محصولات خود را در بایوی پیج خود قرار دهید یا از طریق استوری کردن آن، مشتریان را به سمت خرید نهایی هدایت کنید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که در صورت واریز وجه توسط مشتری، شما باید باز هم موجودی حساب خود را چک کنید؟

پاسخ ساده است: خیر!

شما از طریق ورود به پنل کاربری خود می‌توانید به لیست تمامی تراکنش‌های موفق و ناموفق دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز، با بررسی آمار و آنالیز آن‌ها، به داده‌های بسیاری کاملی در مورد وضعیت فروشگاه خود دست پیدا کنید.

در دنیای شلوغ و پر هیاهوی امروز، تمامی تکنولوژی‌ها و تحقیقات به منظور کوتاه کردن کارها و وظایف انسان‌ها انجام می‌شوند. خرید‌های آنلاین هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ مخصوصا در مرحله پرداخت که سخت‌ترین و مهم‌ترین مرحله هر خرید حساب می‌شود.

فرض کنید مشتری شما تصمیم خرید خود را قطعی کرده است و قصد پرداخت نهایی را دارد؛ همراه هم مراحل پرداخت با روش کارت‌به‌کارت را مرور کنیم:

۱. دریافت اطلاعات و هزینه از فروشنده

۲. کپی کردن و یا یادداشت کردن شماره کارت

۳.  ورود به اپلیکشن پرداخت

۴. وارد کردن مشخصات کارت بانکی دو طرف

۵.  پرداخت

۶. ارسال فیش واریزی برای فروشنده

در مقایسه مراحل پرداخت با فرم پرداخت به این صورت هست:

دریافت اطلاعات از فروشنده، کلیک کردن روی لینک، پرداخت!

تصور کنید شما یک مشتری هستید و برای اولین بار قصد خرید از یک فروشگاه را دارید. به جای وارد نمودن مشخصات کارت بانکی فروشنده در اپلیکیشن پرداخت، وارد درگاه پرداخت رسمی با نام فروشگاه می‌شوید. بدون شک در این حالت خرید خود را با اطمینان بیشتری نهایی می‌کنید و  اعتماد شما به فروشگاه بیشتر می‌شود.

با فرم پرداخت شما می‌توانید درگاه پرداخت خود را به نام فروشگاه خود بسازید و فروش در اینستاگرام را به شکل حرفه‌ای‌تری تجربه کنید.

استفاده از فرم پرداخت موجب می‌شود تا مشتریان شما تجربه دلپذیری از خرید اینرنتی در فروشگاه شما داشته باشند و نام شما را به عنوان یک فروشگاه حرفه‌ای در ذهن داشته باشند و این حس به آن‌ها منتقل می‌شود که با یک تیم حرفه‌ای رو‌به‌رو هستند.

برای شروع این تغییر و تبدیل شدن به یک فروشگاه حرفه‌ای، همین الان روی این لینک کلیک کنید و فرم پرداخت فروشگاه خود را رایگان دریافت کنید.

3 دیدگاه روشن فروش در شبکه‌های اجتماعی را کوتاه و حرفه‌ای کنید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.